Fotogalerie - Akce

Upozornění !!! Fotogalerie (51)
Vyberte sekci fotografií.

 

130 let DPMB - (12.6.1999) Výstava (11)
1. - Tentokrát bylo kolejiště ETS bylo pojato jako tramvajová síť se spojkou do nádraží.
2. - Střed města s vodojemem, kašnou a historickou Karolinou s přívěsem od Mašinky.
3. - Na okraji města nechyběla benzínová čerpací stanice.
4. - Na druhém okraji v Pisárkách byla vozovna.
5. - A nechyběla ani hospoda s reklamou. Jo KOFOLU, tu my můžem!
6. - Před Pisárkami byl pivovar, kde zrovna probíhá exkurze spojená s jízdou Karolinky.
7. - Nad pivovarem se tyčil hrad i s bílou paní Stanickou.
8. - Detail vodojemu s kašnou.
9. - Trojkolejná stanice, do které vedla spojka ze sítě tramvajové, byla nezřídka zaplněna.
10. - A to už jsme na PRIGLU - totiž na přehradě, po které jezdily i lodě.
11. - V blízkosti nechyběla zoologická zahrada.

 

160 let prvního příjezdu vlaku do Brna - (18.6.  - 20.6.1999) Fotogalerie (31)
1.- Jako první se podařilo nafotit odjezd 498 106 do Břeclavi.
2.- Jako první se podařilo nafotit odjezd 498 106 do Břeclavi.
3.-Jako první se podařilo nafotit odjezd 498 106 do Břeclavi.
4.-Jako doprovodné akce byly například návštěva školícího střediska v Brně na hlavním nádraží. Kolejiště je výukové pro dopravní zaměstnance a není normálně přístupné veřejnosti. Je ovládáno skutečným zařízením, tak jak na ČD.
5.- Jako doprovodné akce byly například a ve městě jezdící historická tramvaj.
6.- Nechyběla ani oblíbená výstava lokomotiva a motorových vozů.
7.- Nechyběla ani oblíbená výstava lokomotiva a motorových vozů.
8.- Nechyběla ani oblíbená výstava lokomotiva a motorových vozů.
9.- Toto je prohlídkový vůz...
10.- Líbila se i nízká "zetka".
11.- V provozu jezdilo kde co.
12.- V provozu jezdilo kde co.
13.- V provozu jezdilo kde co.
14.- V provozu jezdilo kde co.
15.- Jako záloha jezdila 433 001
16.- Jako záloha jezdila 433 001
17.- Jako záloha jezdila 433 001
18.- Pak jsme se spolu s Hurvínkem vydali do depa v Maloměřicích.
19.- Povozili jsme se na 210 023 - 8. Něco pro Třiadvacítku!!!
20.- V depu jsme si pro hlédli lokomotivy i shora.
21.- Mohli jsem si důkladně prohlédnout třeba střechy laminátky a esa. Bylo to zajímavé, protože jsem mohli zblízka sledovat zblízka odpojovač, sběrače i další detaily střechy. To se normálně nedá - hrozí úraz elektrickým proudem!!!
22.- Mohli jsem si důkladně prohlédnout třeba střechy laminátky a esa. Bylo to zajímavé, protože jsem mohli zblízka sledovat zblízka odpojovač, sběrače i další detaily střechy. To se normálně nedá - hrozí úraz elektrickým proudem!!!
23.- Mohli jsem si důkladně prohlédnout třeba střechy laminátky a esa. Bylo to zajímavé, protože jsem mohli zblízka sledovat zblízka odpojovač, sběrače i další detaily střechy. To se normálně nedá - hrozí úraz elektrickým proudem!!!
24.- V Králově Poli jsem čekali až nás předjede "écéčko".
25.- Mohli jsem tak nafotit "výsypák".
26.- Ten totiž v klubovně stavíme.
27.- Než jel večerní parní vlak do Kuřimi, jelo něco do Brna.
28.- A to je už průjezd večerního vlaku v Obřanech.
29.- Pak rychle zpět na hlavní nádraží a počkat, až se  498 106 vrátí z Kuřimi. Čekání bylo příjemné, neboť byl pěkně osvětlen Petrov a ve stanici se posunovalo.
30.-Pak rychle zpět na hlavní nádraží a počkat, až se  498 106 vrátí z Kuřimi. Čekání bylo příjemné, neboť byl pěkně osvětlen Petrov a ve stanici se posunovalo.
31.-Pak rychle zpět na hlavní nádraží a počkat, až se  498 106 vrátí z Kuřimi. Čekání bylo příjemné, neboť byl pěkně osvětlen Petrov a ve stanici se posunovalo.